Naar de combiklas

Vanaf 2,5 jaar zijn jullie kleuters welkom in onze combiklasjes. Voor het eerst naar school is een spannende stap, maar geloof ons, dat komt helemaal goed!

In onze school zitten de jongste kleuters van 2,5 – 4 jaar samen. Deze werking biedt vele voordelen. Zowel op vlak van zelfredzaamheid, taal als welbevinden zien we dat we een krachtige werking kunnen garanderen met onze combiklasjes.

Instapdata

Er zijn per schooljaar 7 instapdata, voor 2024-2025 zijn dit:

• 2 september 2024
  • 4 november 2024
  • 6 januari 2025
  • 3 februari 2025
  • 10 maart 2025
  • 22 april 2025
  • 2 juni 2025
Het eerste contact met de school

Graag leren we jullie en jullie kleuter op voorhand al wat kennen:

• Wees welkom tijdens de rondleidingen op school voor nieuwe instappende kleuters: 9 februari om 19:00 of 24 februari om 10:00. Inschrijven via secretariaat@vbsmaleizen.be
  • We voorzien ook steeds een informatiemoment op het einde van de zomervakantie én tijdens het schooljaar voor de kinderen die in de loop van het schooljaar instappen. Jullie worden hiervoor uitgenodigd via e-mail.
Bereiden jullie je kind graag al wat voor? Goed idee!
  • Lees samen boekjes over voor het eerst naar school gaan.
  • Kies samen een leuke boekentas uit en een mooie brooddoos, koekjes- en fruitdoos en drinkfles. Oefen al eens op het zelf openen en sluiten ervan.
  • Zorg dat je kindje zindelijk is.
Een kijkje in de klasjes: